L’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona rep la visita del Dr. James Hupp i el Dr. R. Dean White

12/03/2015
Personalitats del sector de l’Odontologia a l’HOUB

El passat divendres 27 de febrer l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona, va rebre la visita del Dr. James Hupp i el Dr. R. Dean White.

El Dr. James Hupp  és cirurgià oral i maxil·lofacial i  degà de la facultat d'Odontologia de East Carolina. Director del Journal of Oral and Maxillofacial Surgery, la revista amb més impacte de l'especialitat, és l’autor del llibre de text més utilitzat al món sobre cirurgia oral i maxil·lofacial “Cirugía Oral y Maxilofacial Contemporánea”, publicat a Elsevier.

El Dr. R. Dean White cirurgià oral i maxil·lofacial, expresident del Board de Cirurgia Oral i Maxil.lofacial dels USA, és conferenciant i autor dels llibres "A practical guide for managing disrupted and impaired physicians", "Medical staff Leadership Essentials" i "What the hell do I do now? A professional's guide to a meaningful retirement".

El Director General de la Fundació Josep Finestres, Dr. Armand Arilla, acompanyat pel Dr. Eduard Valmaseda professor titular de cirurgia Bucal i director del Màster de cirurgia i  implantologia bucal de la Universitat de Barcelona,  i pel Dr. Rui Figueiredo, professor associat de cirurgia bucal i coordinador del citat Màster varen rebre a tant  il·lustres visitants.

En la visita els doctors varen poder visitar totes les instal·lacions de l’hospital odontològic i  varen coincidir en elogiar les instal·lacions del centre.