La Fundació Josep Finestres aposta pel programari Infomed

11/02/2015
Implantat el nou HIS hospitalari

El Dr. Armand Arilla Almunia, en qualitat de director general de la Fundació Josep Finestres Universitat de Barcelona i el Sr. Santiago Solà Brutau en representació de l'empresa Infomed Serveis Informàtics signen un contracte per la implementació de la seva aplicació informàtica en els hospitals de la Fundació.

Infomed, empresa especialitzada en el desenvolupament de programari per a la gestió i l'ús de la informació en l'entorn sanitari, ha implantat amb èxit l'aplicatiu Gesden en un dels centres de la Fundació, l'Hospital Odontològic Universitat de Barcelona.

El centre, és un hospital monogràfic dedicat a la salut bucodental que ofereix una àmplia cartera de serveis, on els alumnes de la Facultat d'Odontologia de la Universitat de Barcelona, porten a terme les seves pràctiques clíniques de grau, postgrau i màster sota la tutela i supervisió del reconegut i prestigiós professorat de la Universitat de Barcelona.

L'arrencada del nou aplicatiu es va dur a terme al mes de setembre de 2014, instal·lant el programa en tots els ordinadors del centre que compta amb una capacitat instal·lada de 91 equips dentals.

La instal·lació del nou programari com a sistema d'informació hospitalària, HIS, és un avanç qualitatiu molt important per a la Fundació Josep Finestres.

El nou HIS facilita l'accés a la informació als professionals en benefici del pacient, assegurant l'obtenció de dades de salut d'una forma ràpida, segura i eficient i és una millora substancial per a la docència i la investigació clínica en facilitar l'obtenció de dades precises i fàcilment explotables.