La salud de sus pies
en las mejores manos

Hospital Podològic Universitat de Barcelona

LHospital Podològic Universitat de Barcelona forma part dels centres assistencials gestionats per la Fundació Josep Finestres i està ubicat a la 3ª planta de l’edifici de Govern del Campus de Ciències de la Salut de Bellvitge, carrer Feixa Llarga s/n de l’Hospitalet.

En aquest hospital es dediquen exclusivament a tenir cura de la salut del peus. És per això, que els serveis dels que disposa son amplis. Existeixen dos grans serveis com son el de Podologia Clínica i el de Cirurgia Podològica, dels quals formen part unitats com ara les d’Exploració clínica, Biomecànica, Ortopodologia, Pediatria, Posturologia, Podologia física i, Cirurgia podològica, Quiropodia, Medicina Interna i Peu de risc, respectivament. També hi formen part dos centres assistencials externs amb col·laboració de l’Ajuntament de L’Hospitalet.

Els alumnes de grau de l’Ensenyament de Podologia de la UB realitzen les seves pràctiques clíniques en aquest centre, de la mateixa manera que també ho fan els alumnes de postgrau i màster.  Cal dir que l’assistència es dur a terme amb la supervisió de professors titulars, col·laboradors i associats de la Universitat de Barcelona.

El prestigi professional i acadèmic dels docents, el personal adscrit a l’Hospital Podològic, disposar d’uns espais habilitats i comptar amb l’últim equipament tant material com tecnològic actualitzat fan del nostre hospital un referent en el sector de la Podologia. Aquest fet comporta que sigui únic a nivell nacional i europeu en l’especialitat.

El nostre objectiu assistencial es basa amb la qualitat professional, el coneixement del nostre camp, la inquietud en la recerca i el tracte humà amb els pacients.

15 Maig 2018

Donat que cada dia tenen més importància, en la medicina en general i en l’odontologia i la podologia en particular, els aspectes mèdics i legals que envolten aquesta pràctica i tenint en compte l'inici del nou reglament europeu de protecció de dades, que entra en vigor el dia 25 de maig de 2018,

25 Abril 2018
Es celebren a Barcelona les XXIV Jornades Científiques de Podologia sota el lema: "Podologia + Formació = Salut"

Cada any, el Col·legi de Podòlegs de Catalunya celebra les Jornades Científiques de Podologia.

14 Febrer 2018
La UB ocupa el primer lloc de l'Estat, el 34è d'Europa i el 138è del món

El passat dia 26 de gener de 2018, la Universitat de Barcelona va publicar una notícia a la seva pàgina web on exposaven que, segons el Ranking Web of Universities (Webometrics), la Universitat de Barcelona ha sigut la universitat millor posicionada de l'Estat Espanyol.

21 Desembre 2017
Curs de podologia i biomecànica esportiva en pàdel

Properament tindrà lloc el curs de Podologia i biomecànica esportiva a l'Hospital Podològic Universitat de Barcelona, ubicat a l'UFR Podologia (Campus de Bellvitge).

02 Novembre 2017
Inscriu-te al proper seminari de Ciències Forenses: Disciplines Emergents

El proper dia 24 de novembre de 2017 tindrà lloc el seminari: “Introducció a les Ciències Forenses: Disciplines Emergents” dirigit a estudiants i professionals sanitaris i no sanitaris que es puguin veure involucrats en casos forenses, amb l’objectiu de tractar mètodes i tècniques actuals d’utili