15 Maig 2018

Donat que cada dia tenen més importància, en la medicina en general i en l’odontologia i la podologia en particular, els aspectes mèdics i legals que envolten aquesta pràctica i tenint en compte l'inici del nou reglament europeu de protecció de dades, que entra en vigor el dia 25 de maig de 2018,

25 Abril 2018
Es celebren a Barcelona les XXIV Jornades Científiques de Podologia sota el lema: "Podologia + Formació = Salut"

Cada any, el Col·legi de Podòlegs de Catalunya celebra les Jornades Científiques de Podologia.

14 Febrer 2018
La UB ocupa el primer lloc de l'Estat, el 34è d'Europa i el 138è del món

El passat dia 26 de gener de 2018, la Universitat de Barcelona va publicar una notícia a la seva pàgina web on exposaven que, segons el Ranking Web of Universities (Webometrics), la Universitat de Barcelona ha sigut la universitat millor posicionada de l'Estat Espanyol.

21 Desembre 2017
Curs de podologia i biomecànica esportiva en pàdel

Properament tindrà lloc el curs de Podologia i biomecànica esportiva a l'Hospital Podològic Universitat de Barcelona, ubicat a l'UFR Podologia (Campus de Bellvitge).

02 Novembre 2017
Inscriu-te al proper seminari de Ciències Forenses: Disciplines Emergents

El proper dia 24 de novembre de 2017 tindrà lloc el seminari: “Introducció a les Ciències Forenses: Disciplines Emergents” dirigit a estudiants i professionals sanitaris i no sanitaris que es puguin veure involucrats en casos forenses, amb l’objectiu de tractar mètodes i tècniques actuals d’utili

15 Setembre 2017
Exitosa assistència de públic a la jornada sobre l’innovador mètode

El passat dia 6 de setembre, va tenir lloc el Workshop sobre el Projecte Binding a la Sala d’actes de l’emblemàtic Palau de les Heures, situat a Campus Mundet.

La jornada es va iniciar a les 10 del matí amb la presentació del context institucional del Projecte Binding, a càrrec del Dr. Josep Batista, Degà de la Facultat de Psicologia de la Universitat de Barcelona. La Dra. Maria Palacin, Secretària Acadèmica, va continuar fent una intervenció en la que va destacar la bona feina de l’equip professional de Binding i la importància del component de la il·lusió per a l’impuls de projecte.

Binding és un mètode innovador desenvolupat a partir d’un projecte cientificotècnic de R+D de la Facultat de Psicologia de la Universitat de Barcelona, gestionat per la Fundació Josep Finestres.

L’objectiu del projecte Binding es desenvolupar eines per l’adquisició i millora de les habilitats lectores. Tot un equip multidisciplinar format per professionals de la psicologia i la logopèdia que juntament amb matemàtics i físics que analitzen les dades, treballen de forma conjunta, ajustant cada intervenció al nivell de cada infant, i aconseguint cada cop millors resultats. Binding és un projecte dinàmic que inverteix els seus recursos en desenvolupament de materials i en fer recerca.

03 Maig 2017
La importància de la cura dels peus quan es realitza esport

Un any més l’Hospital Podològic Universitat de Barcelona de la Fundació Josep Finestres, ha col·laborat en la Zurich Marató de Barcelona.

Un podòleg del servei de podologia integrada, un professor com a responsable de grup i 10 alumnes, conformen un equip de voluntaris que presten els seus serveis d’atenció podològica en l’anomenada zona de recuperació. En aquesta zona, es presta atenció conjuntament amb fisioterapeutes i quiromassatgistes.

28 Abril 2017
Exitosa participació del personal de la Fundació Josep Finestres

Els dies 24 i 26 d’abril, el personal de la Fundació Josep Finestres va participar en una formació utilitzant la tècnica dels mapes mentals.

L’acció formativa en format taller, va ser impartida per Olga Serra, directora de qualitat de la fundació i responsable de formació continuada.

El workshop amb una durada de tres hores, es va oferir en dues sessions diferents i es va dur a terme en l’aula de sessions de l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona.

04 Juliol 2016
El personal de la Fundació participa d’un taller interactiu de gestió de l’estrès

El passat dissabte 2 de juliol es va duu a terme un taller de 5 hores de durada orientat a entendre que és l’estrès, com ens afecta i com evitar el mateix.

La Fundació Josep Finestres, a través de l’associació 360, va organitzar un workshop totalment interactiu sobre la neurociència de l’estrès, abordant estratègies i mètodes per reconèixer el mateix i per saber treure-hi partit.

El ponent, Oriol Fernández, explicava als assistents que tot és dins nostre i que es tracta de processos químics que podem identificar i mantenir a ratlla.

22 Octubre 2014
Els primers directors facultatius dels hospitals de la Fundació

El passat 21 d’octubre se celebrà l’acte de jubilació de la Dra. Virginia Novel Martí i del Dr. Joan Salsench Cabré.

El Dr. Josep Antoni Plana,  vicerector del Grup UB, TIC i Serveis Comuns, en nom del rector, va oferir un discurs dedicant paraules de reconeixement i agraïment per la dedicació i trajectòria a tan il·lustres professionals.

Pàgines