03 Maig 2017
La importància de la cura dels peus quan es realitza esport

Un any més l’Hospital Podològic Universitat de Barcelona de la Fundació Josep Finestres, ha col·laborat en la Zurich Marató de Barcelona.

Un podòleg del servei de podologia integrada, un professor com a responsable de grup i 10 alumnes, conformen un equip de voluntaris que presten els seus serveis d’atenció podològica en l’anomenada zona de recuperació. En aquesta zona, es presta atenció conjuntament amb fisioterapeutes i quiromassatgistes.

28 Abril 2017
Exitosa participació del personal de la Fundació Josep Finestres

Els dies 24 i 26 d’abril, el personal de la Fundació Josep Finestres va participar en una formació utilitzant la tècnica dels mapes mentals.

L’acció formativa en format taller, va ser impartida per Olga Serra, directora de qualitat de la fundació i responsable de formació continuada.

El workshop amb una durada de tres hores, es va oferir en dues sessions diferents i es va dur a terme en l’aula de sessions de l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona.

04 Juliol 2016
El personal de la Fundació participa d’un taller interactiu de gestió de l’estrès

El passat dissabte 2 de juliol es va duu a terme un taller de 5 hores de durada orientat a entendre que és l’estrès, com ens afecta i com evitar el mateix.

La Fundació Josep Finestres, a través de l’associació 360, va organitzar un workshop totalment interactiu sobre la neurociència de l’estrès, abordant estratègies i mètodes per reconèixer el mateix i per saber treure-hi partit.

El ponent, Oriol Fernández, explicava als assistents que tot és dins nostre i que es tracta de processos químics que podem identificar i mantenir a ratlla.

22 Octubre 2014
Els primers directors facultatius dels hospitals de la Fundació

El passat 21 d’octubre se celebrà l’acte de jubilació de la Dra. Virginia Novel Martí i del Dr. Joan Salsench Cabré.

El Dr. Josep Antoni Plana,  vicerector del Grup UB, TIC i Serveis Comuns, en nom del rector, va oferir un discurs dedicant paraules de reconeixement i agraïment per la dedicació i trajectòria a tan il·lustres professionals.

17 Octubre 2014

La Fundació Josep Finestres  oferirà en els seus centres, l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona i l’Hospital Podològic Universitat de Barcelona, serveis odontològics i podològics a infants i famílies en risc d’exclusió social per garantir una assistència professional i accessible als citats col·lectius.

L’entorn macroeconòmic actual està agreujant la situació de moltes famílies i ambdues entitats, la Fundació i Creu Roja, signen en format conveni, un compromís per contribuir a millorar les seves condicions de vida.

06 Maig 2014
Programa: Qui som, què fem?

TV de l'Hospitalet visita l'Hospital Podològic Universitat de Barcelona.

17 Desembre 2013
Dr. Manel Armengol i Dra.Virginia Novel membres de la Real Acadèmia de Medicina

El passat dia 1 d’octubre de 2013, la Reial Acadèmia de Medicina de Catalunya celebrà una sessió extraordinària per a la recepció de dos Acadèmics: El Dr. Manel Armengol i Carrasco i la Dra. Virginia Novel Martí.

Virginia Novel compta amb una dilatada trajectòria tant acadèmica com professional. Llicenciada en Antropologia Social y Cultural, Diplomada en Podologia i Doctora UB, és Doctor Honoris Causa en Ciències Mèdiques pel Pensylvania College of Podiatric Medicine (Philadelphia EE.UU) (1998), ha rebut la Medalla al treball Francesc Macià (1999) i la Medalla Josep Trueta al mèrit sanitari (2010) ambdues concedides per la Generalitat de Catalunya.

04 Juliol 2013

En data 1 d’abril de 2013, es signà el contracte de prestació de serveis de podologia entre la Fundació Josep Finestres i Agrupació, entitat asseguradora especialitzada en la branca salut de reconegut prestigi i amb una trajectòria de més de 100 anys des de la seva fundació.

01 Juliol 2013

El 11 de març de 2013 es signà el conveni de col·laboració entre la Fundació Josep Finestres – Universitat de Barcelona i la Fundació centre obert Joan Salvador Gavina. Signà el conveni el Dr. Dídac Ramírez i Sarrió, rector magnífic de la Universitat de Barcelona.

29 Maig 2013

El 21 de maig de 2013 es signà el conveni de col·laboració entre la Universitat de Barcelona Fundació Josep Finestres i la Fundació Arrels. El Dr. Dídac Ramírez i Sarrió, rector magnífic de la Universitat de Barcelona i president de la Fundació Josep Finestres, signà el citat conveni que s’emmarca i respon a la voluntat de la Universitat de Barcelona i la Fundació Josep Finestres de fomentar la responsabilitat social corporativa amb la Fundació Arrels, que té per finalitat atendre i acompanyar persones sense llar, sensibilitzar la ciutadania i transformar les situacions que provoquen exclusió social.

Pàgines