Serveis integrals i
tractaments d'alta
complexitat

Hospital Odontològic Universitat de Barcelona

La Fundació Josep Finestres compta entre els seus centres amb l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona que es troba ubicat en el Campus de Bellvitge.

És un hospital monogràfic dedicat a la salut bucodental que ofereix una amplia cartera de serveis i on els alumnes de la Facultat d’Odontologia de la UB realitzen les seves pràctiques clíniques de grau, postgrau i màster sota la tutela i supervisió del reconegut professorat de la Universitat de Barcelona.

L’Hospital monogràfic, únic a Catalunya en el sector, amalgama el nucli de coneixement al comptar amb professorat de la Universitat de Barcelona de reconegut prestigi professional i acadèmic, professionals de la infermeria especialitzats, la més avançada tecnologia, una amplia oferta i varietat de serveis que fan del nostre centre un referent en el sector de l’Odontologia.

La professionalitat, el coneixement, el compromís amb la recerca, l’última tecnologia i el tracte humà exquisit és el nostre valor afegit.

05 Març 2018
El consum de dietes amb sucre és un factor directe per la càries, tot i que no determinant

El Dr. Josep Maria Ustrell, Vicedegà d’Odontologia i Cap del Servei d’Ortodòncia de l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona, ens respon a aquest freqüent dubte.

26 Febrer 2018
Un seminari que abordarà la temàtica des de l'evidència científica i la pràctica clínica

El dia 6 d'abril de 2018 es celebrarà el I Seminari Nacional de Cànnabis Medicinal amb l'objectiu de repassar les bases fisiològiques que expliquen les propietats terapèutiques del cànnabis, els cannabinoides i del Sistema Endocannabinoide del cos humà.

14 Febrer 2018
La UB ocupa el primer lloc de l'Estat, el 34è d'Europa i el 138è del món

El passat dia 26 de gener de 2018, la Universitat de Barcelona va publicar una notícia a la seva pàgina web on exposaven que, segons el Ranking Web of Universities (Webometrics), la Universitat de Barcelona ha sigut la universitat millor posicionada de l'Estat Espanyol.

12 Febrer 2018
Es valora la possibilitat d'un nou acord internacional entre la Universitat de Barcelona i la Universitat de Manchester

El passat dia 26 de gener de 2018 l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona va comptar amb la presència del Dr.

06 Febrer 2018
Així ho demostra un estudi dut a terme en 90 pacients amb diabetis de tipus 2

Un estudi clínic dut a terme per investigadors de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut (Campus Bellvitge) mostra que el control de la diabetis de tipus 2 millora sensiblement quan el pacient dedica una cura especial als problemes dentals i bucals.

06 Setembre 2017
Menció especial per l’excel·lent servei a l’Acadèmia i a la pràctica de l’odontologia

El passat 31 d’agost, el Dr. Josep Maria Ustrell vicidegà de l’Escola d’Odontologia de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de la Universitat de Barcelona, director del Màster d’ortodòncia de la UB, i director facultatiu de l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona, va rebre una menció especial d’agraïment i reconeixement, per l’excel·lent servei a l’Acadèmia Pierre Fauchard i per la pràctica de l’odontologia.

L’Acadèmia Pierre Fauchard és una organització dental sense ànim de lucre, fundada per Elmer S. Best, dentista de Minessota l’any 1936. La missió de l'Acadèmia és reconèixer i fer créixer líders en la professió dental, les seves comunitats i a la societat.

28 Abril 2017
Exitosa participació del personal de la Fundació Josep Finestres

Els dies 24 i 26 d’abril, el personal de la Fundació Josep Finestres va participar en una formació utilitzant la tècnica dels mapes mentals.

L’acció formativa en format taller, va ser impartida per Olga Serra, directora de qualitat de la fundació i responsable de formació continuada.

El workshop amb una durada de tres hores, es va oferir en dues sessions diferents i es va dur a terme en l’aula de sessions de l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona.

23 Gener 2017
Curs interactiu de grau i postgrau de la UFR d’Odontologia

El passat 21 de gener, es va celebrar el curs “Medicina Oral i Malaltia periodontal”, adreçat a alumnes d’Odontologia de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de la Universitat de Barcelona.

El curs es va desenvolupar a l’aulari del Campus de Ciències de la Salut de Bellvitge i va ser organitzat pel Màster de Medicina, Cirurgia i Implantologia oral; Actualització diagnòstica i terapéutica en Medicina bucal i Odontologia en Pacients oncològics i immunocompromesos.

El curs patrocinat per l’empresa GlaxoSmithKline, GSK, i amb la col·laboració de l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona, va comptar amb una alta participació d’assistents.