Workshop de mapes mentals

28/04/2017
Exitosa participació del personal de la Fundació Josep Finestres

Els dies 24 i 26 d’abril, el personal de la Fundació Josep Finestres va participar en una formació utilitzant la tècnica dels mapes mentals.

L’acció formativa en format taller, va ser impartida per Olga Serra, directora de qualitat de la fundació i responsable de formació continuada.

El workshop amb una durada de tres hores, es va oferir en dues sessions diferents i es va dur a terme en l’aula de sessions de l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona.

El format taller va crear l’entorn propici per aconseguir una intensa participació i interacció entre els assistents, que varen treballar com estructurar la informació d’una forma ràpida, fàcil i creativa, i el concepte del pensament irradiant reflectit en un organitzador gràfic.

Els participants, personal de la fundació de diferents àrees i departaments, varen poder aprendre els conceptes teòrics i treballar els mateixos en les diferents pràctiques que es varen realitzar en el taller. Durant les sessions, es varen realitzar diferents exercicis individuals i grupals.

Els assistents varen presentar extraordinaris mapes mentals que contemplaven diferents temàtiques.

Els treballs realitzats i exposats, varen permetre compartir coneixement intern de diferents àrees de l’organització, generant un extraordinari clima de participació i cooperació.

La formació va ser molt ben valorada per tots els assistents tant pel seu contingut com pel seu format, destacant la utilitat de la tècnica i la seva aplicació en el terreny professional.