Workshop de la neurociència de l’estrès a la Fundació Josep Finestres

04/07/2016
El personal de la Fundació participa d’un taller interactiu de gestió de l’estrès

El passat dissabte 2 de juliol es va duu a terme un taller de 5 hores de durada orientat a entendre que és l’estrès, com ens afecta i com evitar el mateix.

La Fundació Josep Finestres, a través de l’associació 360, va organitzar un workshop totalment interactiu sobre la neurociència de l’estrès, abordant estratègies i mètodes per reconèixer el mateix i per saber treure-hi partit.

El ponent, Oriol Fernández, explicava als assistents que tot és dins nostre i que es tracta de processos químics que podem identificar i mantenir a ratlla.

Els assistents es varen organitzar en equips per treballar conceptes com la procrastinació o la resiliència i per saber identificar les diferents hormones implicades en la gestió de l’estrès.

Oriol Fernández va aconseguir la satisfacció i l’alta participació de tots els assistents amb un taller que va saber combinar la teoria amb exercicis pràctics, d’una forma amena i creativa.