Workshop de Comunicació i imatge corporativa a la Fundació Josep Finestres

26/10/2016
Presentacions efectives i impactants

El passat dissabte 15 d'octubre, va tenir lloc un Workshop sobre comunicació a la seu de la Fundació Josep Finestres. El taller adreçat al personal de la fundació i sota el títol: "Comunicar. Comunicació i Imatge corporativa. Presentacions efectives", va abordar diferents conceptes de comunicació i imatge, així com tècniques orientades a millorar la comunicació tant individual com de grup i poder realitzar presentacions efectives i impactants.

El workshop, amb una durada de 5 hores, es va dur a terme a l'aula de sessions de l'Hospital Odontològic Universitat de Barcelona. El programa contemplava una part teòrica i una amplia part pràctica.

El personal assistent, format per professionals interdisciplinars, tant del col·lectiu d'infermeria, com de serveis administratius i centrals, varen participar molt activament durant el taller amb els diferents exercicis pràctics.

El curs va ser impartit per la Sra. Olga Serra, directora de Qualitat i responsable de Comunicació i Imatge de la Fundació Josep Finestres.La Sra. Serra és Màster en direcció i lideratge per Ingenio School i la Universitat de Lleida;  Màster en autolideratge i conducció de grups per la Universitat de Barcelona; Màster en ciències de la infermeria per la Universitat de Lleida; Postgraduada en direcció en comunicació per la UOC; Experta en el model d’excel·lència europeu EFQM, Avaluadora acreditada en el Model EFQM pel Club Excelencia en Gestión i per la EFQM. És Postgraduada en Nutrició i Dietètica clínica i Postgraduada en Gerontologia i Geriatria. La Sra. Serra és col·laboradora acadèmica,consultora i membre de la plataforma Ingenio experts d'Ingenio School; Professora en el Diploma de gestió i direcció de clíniques dentals de la Facultat d’Odontologia de la Universitat de Barcelona i professora del curs d’extensió universitària, títol UB, d'AHIADEC, “Gestió Operativa d’una clínica dental”.

La valoració del taller ha estat altament positiva en les enquestes de valoració i els alumnes varen manifestar la seva satisfacció i el seu interès per continuar aprofundint en la matèria.