Taller d’autoestima i emocions a l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona

24/03/2014
Exitós taller a càrrec del Dr. Ramón Colell

El passat 22 de març la Fundació Josep Finestres va oferir un curs adreçat al personal a l’aula de sessions de l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona.  El curs amb el títol “Treballem l’autoestima, treballem les emocions”, fou impartit per  Ramón Colell, Doctor en Psicologia, psicoterapeuta i professor titular de la Facultat d’Infermeria de la Universitat de Lleida. El curs en format taller, va comptar amb la participació d’un total de 25 assistents.

El Dr. Colell, autor de diverses publicacions, compta amb una amplia experiència professional docent i assistencial. Colell està especialitzat en cures pal·liatives i en teràpies per treballar les pèrdues i el dol.

El curs estructurat en una part teòrica i una part pràctica, va superar amb escreix les expectatives del personal. Els assistents varen participar activament en exercicis pràctics amb tècniques de visualització i projecció dirigides pel Dr. Colell.