Reconeixement de l’Acadèmia Pierre Fauchard al Dr. Josep María Ustrell

06/09/2017
Menció especial per l’excel·lent servei a l’Acadèmia i a la pràctica de l’odontologia

El passat 31 d’agost, el Dr. Josep Maria Ustrell vicidegà de l’Escola d’Odontologia de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de la Universitat de Barcelona, director del Màster d’ortodòncia de la UB, i director facultatiu de l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona, va rebre una menció especial d’agraïment i reconeixement, per l’excel·lent servei a l’Acadèmia Pierre Fauchard i per la pràctica de l’odontologia.

L’Acadèmia Pierre Fauchard és una organització dental sense ànim de lucre, fundada per Elmer S. Best, dentista de Minessota l’any 1936. La missió de l'Acadèmia és reconèixer i fer créixer líders en la professió dental, les seves comunitats i a la societat.

L'Acadèmia porta el nom de Pierre Fauchard (1678-1761), dentista francès considerat el "Pare de l’odontologia moderna". Fauchard va escriure un llibre titulat: “Le Chirurgien dentiste”, o “Traité des dents”, el primer llibre de text dental dels temps moderns.

En el peu de la imatge: Samiréh Nikolakalos, presidenta europea, el Dr. Josep M. Ustrell i Barry A. Feder, president internacional.