La Fundació Josep Finestres estrena Web

30/11/2012
Apartat Noticies Portal Web Universitat de Barcelona

La Fundació Josep Finestres de la Universitat de Barcelona gestiona dos hospitals monogràfics: l’Hospital Odontològic i l’Hospital Podològic, nuclis de coneixement on es duu a terme la docència, l’assistència i la recerca corresponents a aquests ensenyaments de la UB.

A fi de tenir una presència activa en els sectors que li són de referència i aconseguir apropar-se als professionals i a la societat, la Fundació Josep Finestres estrena web. Es tracta d’un web 2.0 que ha estat desenvolupat amb Drupal, un gestor de continguts de programari lliure tecnològicament molt avançat. Aquest programari, potent, consistent i segur, ofereix la possibilitat de créixer de manera modular implantant noves prestacions.

Amb aquesta iniciativa, la Fundació Josep Finestres posa en marxa un portal al servei de la comunitat universitària i a la societat en general.

Enllaç al nou web de la Fundació Josep Finestres.

Una fundació al servei de la docència, l’assistència i la recerca

La Fundació Josep Finestres va néixer l’any 1990 amb la finalitat d’ordenar la gestió de les clíniques universitàries odontològica i podològica de la UB, en les quals l’alumnat d’aquests ensenyaments duu a terme les pràctiques.

Actualment, a més de conservar la finalitat inicial, els objectius de la Fundació s’han ampliat i són, entre d’altres, promocionar, organitzar i gestionar altres possibles centres, serveis o unitats hospitalàries adreçats a desenvolupar activitats de prestació de serveis d’assistència i de suport en els àmbits vinculats a les ciències de la salut.

Publicat el 30/11/12 a Notices Portal Web Universitat de Barcelona