El Dr. Josep Maria Ustrell, nou president de la secció espanyola de l'Acadèmia Pierre Fauchard

06/06/2016
El director facultatiu de l'Hospital Odontològic Universitat de Barcelona, anomenat president de la secció espanyola de la prestigiosa entitat

El passat mes de maig, va tenir lloc a la localitat Burgo de Osma (Sòria),  la reunió anual de l’Acadèmia Pierre Fauchard, entitat fundada en l’any 1940, amb l’objecte d’afavorir la recerca i lluitar per l’ètica i l’ integritat professional en l’àmbit de l’odontologia. La prestigiosa Acadèmia té com a  missió reconèixer i fer créixer els líders en la professió dental, les seves comunitats i la societat.

En l’assemblea es va dur a terme el traspàs de la presidència fins al moment  a càrrec del Dr. Pere Riutord i de la secretaria, a càrrec del Dr. Francesc Güerri, anomenant com a nou president de la secció espanyola, al Dr. Josep M. Ustrell, director del Departament d’Odontoestomatologia de la Facultat d’Odontologia de la UB i director facultatiu de l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona. La Dra. Ana Hospital, membre d’Alumni UB, va ser anomenada com a nova secretària de l’entitat.

El professor Josep M. Ustrell és membre associat estranger de l’Acadèmia Nacional de Cirurgia Dental de França, institució reconeguda d’utilitat pública des del 1964, es acadèmic honorari estranger de l’Acadèmia Brasilera d’Odontologia i acadèmic fundador de l’Acadèmia Espanyola d’Estudis Històrics d’Estomatologia i Odontologia. El Dr. Ustrell és també membre honorari de l’Associació Portuguesa de Medicina Dental Hospitalària.