Celebració de Santa Apol·lònia 2015

25/02/2015
El Dr. Armand Arilla Director general de la Fundació Josep Finestres i la Dra. Virginia Novel professora emèrita de l’ensenyament de Podologia de la Universitat de Barcelona, nous confrares.

El passat 9 de febrer es va celebrar la festivitat de Santa Apol·lònia, patrona de l’Odontologia.

Seguint la tradició i aquest any coincidint amb la signatura dels estatuts per l’arquebisbe Narcís Jubany, es celebrà una missa pel consiliari Mn.Josep Lluís Fernández en el Monestir de Santa Maria de Montsió.

El Dr.Josep María Ustrell, cap de departament de la Facultat d’Odontologia i director facultatiu de l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona, va pronunciar un discurs i va procedir a la imposició del les insígnies dels nous membres de la confraria de Santa Apol·lònia.

Aquest any, els nous confrares designats, han estat la Dra.Virginia Novel, professora emèrita de l’ensenyament de Podologia i el Dr.Armand Arilla, director general de la Fundació Josep Finestres del grup Universitat de Barcelona.

Després de la missa i la imposició de insignies als nous confrares, la jornada va continuar amb una visita al museu i un esmorzar preparat per les germanes dominiques.

Per finalitzar l’acte, es va oferir un aperitiu a la seu del Col·legi oficial d’odontòlegs i estomatòlegs de Catalunya, COEC.

Un acte ple de tradició per rendir honors a la patrona de l’odontologia.