Alumnes de l’Escola d’Odontologia UB premiats pels treballs presentats al curs de Medicina oral i malaltia periodontal

07/04/2017

El passat 30 de març es va duu a terme l’entrega de premis als alumnes de l’Escola d’Odontologia de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de la Universitat de Barcelona, que varen participar amb els seus treballs en el curs de “Medicina oral i malaltia periodontal”, organitzat pel Màster de Medicina, cirurgia i implantologia oral; Actualització diagnòstica i terapèutica en Medicina bucal; Odontologia en pacients oncològics i immunocompromesos de la Universitat de Barcelona.

L’acte es va celebrar a l’aula de sessions de l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona, amb la presència del Dr. Armand Arilla, director general de la Fundació Josep Finestres, la Sra. Olga Serra, directora de Qualitat de la fundació, el Dr. José López López, professor de l’Escola d’odontologia de la Universitat de Barcelona i director del Màster de Medicina bucal i cirurgia, i la Sra. Magdalena Guillen i Meritxtell Vila de GlaxoSmithKline, empresa col·laboradora en la jornada i en els premis.

Els guanyadors varen ser quatre alumnes que varen presentar els seus treballs en una jornada amb amplia participació.

Els alumnes de grau premiats varen ser:

• Enric Asensi Anta, pel seu treball “Gingivitis descamativa. A propósito de un caso”
  • Aina Torrejon Moya amb el treball “ Ganuloma Piógeno. Caso clínico”.

I els alumnes  de Postgrau que varen obtenir premi varen ser:

• Magdalena Canaro Borría pel treball “Liquen plano oral en un paciente con síndrome de Good. A propósito de un caso clínico”.
  • Maria Farnés Montpeyó pel treball: “Queratoquiste odontogénico ortoqueratinizado V.S. Tumor odontogénico queratoquiístico, hallazgo quirúrgico a propósito de un caso clínico”.