Acte de reconeixement al professors associats del Departament d’Odontostomatologia de la Universitat de Barcelona

16/12/2015
Més de 25 anys de col·laboració amb la Facultat d’Odontologia UB

El passat 11 de desembre, es va celebrar un acte de reconeixement al professorat associat del Departament d’Odontostomatologia de la Facultat d’Odontologia de la Universitat de Barcelona. L’acte presidit pel Rector Magnífic de la Universitat de Barcelona, Dr. Didac Ramírez, es va celebrar en el marc incomparable de l’Aula Magna de l’Edifici Històric.

El Rector va iniciar l’acte donant la paraula al Dr. Josep María Ustrell, Director del Departament d’Odontostomatologia de la Facultat d’Odontologia i director facultatiu de l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona, qui va oferir un magnífic parlament carregat de reconeixement i agraïment als professors associats amb més de 25 anys de dedicació al servei de la docència de la UB.

El Dr. Santiago Vidal, amb 33 anys al servei, la Dra. Josefa Peralta i el Dr. Carles Bru de Sala, varen participar amb el seus parlaments amb l’acte que va comptar amb la presència i distesa comunicació del Dr. Victor Kuppers, que va contagiar a tot l’auditori de la seva habitual energia i entusiasme.

Es va procedir a l’entrega de les plaques commemoratives als professors. L’esdeveniment  va continuar amb el discurs de la Dra. Sánchez, Degana de la Facultat d’Odontologia, que va destacar també l’important paper dels professors associats i la seva cabdal aportació a la docència.

El Rector va finalitzar amb el discurs de cloenda, felicitant a tots els professors i encoratjant als impulsors i iniciadors de l’acte a donar-li  continuïtat.