Compromís, rigor,
entusiasme
excel·lència

Benvinguda

La Direcció i tot l’equip humà de professionals que formem part de la Fundació Josep Finestres, en endavant FJF, li donem la benvinguda al portal Web.

La Fundació va néixer l’any 1990 i gestiona dos hospitals monogràfics d’Odontologia i Podologia de la Universitat de Barcelona (UB) on el personal en formació de grau, postgrau i màster duu a terme les pràctiques clíniques baix la tutela i supervisió de professors de la UB de reconegut prestigi professional i acadèmic.

La FJF compta amb un equip de professionals altament especialitzats i amb un tracte humà exquisit.

Aquí trobaran tota la informació referent als nostres centres que esperem sigui de gran utilitat.

25 Abril 2018
Es celebren a Barcelona les XXIV Jornades Científiques de Podologia amb el lema: "Podologia + Formació = Salut"

Cada any, el Col·legi de Podòlegs de Catalunya celebra les Jornades Científiques de Podologia.

05 Març 2018
El consum de dietes amb sucre és un factor directe per la càries, tot i que no determinant

El Dr. Josep Maria Ustrell, Vicedegà d’Odontologia i Cap del Servei d’Ortodòncia de l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona, ens respon a aquest freqüent dubte.

14 Febrer 2018
La UB ocupa el primer lloc de l'Estat, el 34è d'Europa i el 138è del món

El passat dia 26 de gener de 2018, la Universitat de Barcelona va publicar una notícia a la seva pàgina web on exposaven que, segons el Ranking Web of Universities (Webometrics), la Universitat de Barcelona ha sigut la universitat millor posicionada de l'Estat Espanyol.

12 Febrer 2018
Es valora la possibilitat d'un nou acord internacional entre la Universitat de Barcelona i la Universitat de Manchester

El passat dia 26 de gener de 2018 l’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona va comptar amb la presència del Dr.

06 Febrer 2018
Així ho demostra un estudi dut a terme en 90 pacients amb diabetis de tipus 2

Un estudi clínic dut a terme per investigadors de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut (Campus Bellvitge) mostra que el control de la diabetis de tipus 2 millora sensiblement quan el pacient dedica una cura especial als problemes dentals i bucals.